work

Vaknade frusen och trött. Det var så spännande igårkväll så jag kunde inte slå av datorn..
Jag jobbar mellan halv 10 och 18 idag, känns skönt att komma hem i tid ikväll.  Nu har jag en liten kisse som gör mig tokig, hon sitter och tigger fil. Jag har varit dum och gett henne min tallrik när jag ätit klart på morgonen och efter att hon fått det går hon och lägger sig. Dom dagar jag äter macka istället är besvikelsen total.

Nu är det dags att slänga på lite mascara om jag orkar..

Letade efter något stort, varmt och mysigt i niklas garderob;) jag känner mig nästan sjuk


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har gjort den där missen jag också. :)Och när jag lagar mat står katterna på golvet och hoppas på att jag ska tappat något... och det gör jag ju ofta.



Vem av katterna är det som vill ha fil?

2012-01-19 @ 12:05:38
URL: http://hannasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback