Test

Jag brukar inte göra sånthär men jag blev "utmanad" av Carolin :)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var ganska precis 10 år, bodde i lilla Norderåsen, gick på mellanstadiet (?) och levde livet helt enkelt;)
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Pluggade som en gud på Elisabethskolan, bodde nere i sthlm & hjärtat hade precis flyttat ner till mig och jag trivdes som fisken i vattnet

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Mörk choklad
Naturgodis
mer choklad
och ja, choklad! ;)


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
call on me
blinka lilla stjärna
lilla snigel

som ni ser är jag ingen fantast när det gäller låtar, jag lyssnar på dom inte sjunger dom;)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Resa
Köpa en stor villa vid havet och en fin lägenhet i en storstad
Skämma bort mina nära och kära
Gå ner i tid
Bygga massor utav barnhem och olika center i fattiga och utsatta länder

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Jag tappar bort min telefon flera gånger per dag!
Kvällsfika är ett måste hemma hos strömqvist/sundqvist =inte så bra..
Jag sover för mycket när jag väl kan
Blir rastlös väldigt lätt



7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Träna
Umgås med nära & kära
Spendera pengar på skor & kläder, shoppa helt enkelt
Baka
Kolla på film

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Minikläder
Blåställ
Päls



9) FEM FAVORITSAKER?
kameran, iphone, mina skor,

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Ni som vill!!

Ja, dethär var jag ju inte så duktig på haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback