Storlien

Godmorgon!
Jag är ledig idag och passar på att åka till Storlien för att handla & tanka;) Förhoppningsvis så blir vi inte där så länge.. Jag ska passa på att springa en långtur (om vädret är ok) när jag endå är ledig. Känns konstigt att vara ledig helgen, jobba måndagen och sedan ledig tisdag? kontigt men gött!

Satt och kollade igenom mina papper sen föreläsningen av bw och jag har blandat norska och svenska ord, bra haha. Jag måste sätta mig och skriva om allt! Men då alla runt omkring pratar norska & föreläsningen var på norska så var det lättast att skriva det som sades istället för att försöka lista ut vad exakt allt betydde.

Nej nu ska jag slänga i mig frukost och åka iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback