Sista ur BW

Jag hoppas jag har fått med alla 8 kosttilskott:) Jag själv har beställt hem beyond wishes step by step paket till mig själv och spotless skin till Niklas (inte för att han har så mycket problem men jag vill ha någon att testa på:)
Jag ska starta med paketet så fort jag har kommit igång med träningen igen! Paketet innehåller cellutox, inshape samt probiotica.


Tre olika preparat som i tre steghjälper till att rena kroppen och forma figuren. Det är en 30 dagars kur!!
Cellutox och InShape + innehåller noggrant utvalda örter som stimulerar kroppens naturliga avgiftnings- och utrensningsprocesser samtidigt som de bryter ned fett och ökar fettförbränningen. Probiotica + bidrar till en friskare tarmflora.

STEG 1
Innan du påbörjar en viktminskning är det viktigt att förbereda kroppen för att få bästa resultat. En utrensningskur är en bra början. Cellutox främjar kroppens naturliga reningsprocesser och stimulerar leverns avgiftningsfunktioner.

STEG 2
När fettvävnaderna minskar frigörs avfallsprodukter i blodet. InShape + minskar fettvävnader, sätter fart på förbränningen och ser till att avfallsprodukter transporteras ut ur kroppen.

STEG 3
Det är inte ovanligt att man får mag- och tarmbesvär när man lägger om kosten. Probiotica + bidrar till en friskare tarmflora och en bättre matsmältning.

Om lite mer än en månad får ni höra vad jag tyckte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback