Myshörna

Så, äntligen hemma i min lilla myshöra i lägenheten. Vi har en jäkla konstig planlösning på lägenheten (det är en skorsten mitt i vardagsrummet + att det är snedtak & stora fönster =lite väggyta att häga ex tvn på) och lite opassande möbler, det är inte lätt att gå från 74 kvm till 42 kvm, så vi har en bit av vardagsrummet som inte används som jag gjorde till en liten hörna med saccosäcken där jag kan sitta med min dator.

Efter att vi käkat middag åkte jag ner till 3T och hörde efter lite ang priser på deras gym. Det är ett jätte stort gym som ligger på solsiden, bredvid köpcentret jag jobbar i, med väldigt stort utbud utav pass och långa öppentider. Synd bara att man var tvungen att ha ett norsk kontonummer, vilket jag inte har kunnat fixa än eftersom att jag inte har fått mitt personnummer.. Så snälla, låt det komma snart. Man slapp nämligen betala 1200 nok om man skrev in sig i Januari, inte helt fel.

Niklas ska på intervju på onsdag för ett IT jobb så nu får alla hålla tummarna:) Det hade varit så jäkla kul om han fick jobba med något han verkligen tycker är kul och är sjukt duktig på. Vi hade ju som plan att ta något "skitjobb"  till en början och sedan försöka få tag på det vi vill jobba med sen när vi bott här ett tag. Jag sökte inte ens hudterapeut jobb för jag trodde inte att det var någon mening men titta vart jag hamnade! Så det hade varit så himla kul om Niklas också fick det.

Nu ska jag smaska i mig min ananas och njuta av en ledig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback