Måndag

Godmorgon!
Jag gick och la mig tidigt igår så jag vaknade strax efter 7 men låg kvar i sängen till nio. Jag börjar halv 2 idag (jag har sen vecka vilket innebär 3 dagars kvällsjobb, 1 morgonpass + lördag) så jag hade egentligen inte behövt gå och lägga mig tidigt men jag hatar att sova bort dagen! Jag ska gå ut om ett tag och se om jag orkar springa några kilometer (är furktansvärt less att springa när det är så satans halt ute).

Imorgon är jag ledig! Jag har fått mitt fasta schema nu och har valt att jobba någon timma längre vissa dagar (en arbetsdag är ju annars bara 7 timmar) så har jag varannan tisdag ledig. Funderar på att åka till Storlien och handla? Jag hittar nog något att sysselsätta mig med ;)

Ne dags att hoppa i träningskläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback