Hård som sten

haha igår var verkligen inte min dag, jag lämnade huvudet hemma när jag gick på jobbet. Men nu är det en ny dag och om 9 timmar har jag helg! (en dag iallafall..)

Flög upp innan klockan ringde för jag trodde lillen satt och rev på stolarna(!!), blev förbannad men det visade sig att hon låg och lekte på mattan, svimmade nästan (eftersom jag rest mig upp så fort) och försökte ta mig tillbaka till sängen. När jag väl kom till sängen trodde dom att "nu är det dags att vakna" så jag kunde inte somna om. Jag var arg när klockan ringde och som jag skrev tidigare så sitter stora kissen och tigger tills hon får "slicka tallriken" men jag vägrade ge henne tills hon satt där med sitt "det är så synd om mig" ansikte.. Jag måste bli lite hårdare, till och med en katt kan göra att jag ger med mig? Gråter när jag ser en bild människa (även fast personen kanske har ett helt underbart liv), mår jätte dåligt när jag ser en människa i rullstol osvosv.

Mest troligt så är det fullbokat idag så dagen kommer nog att gå jättefort
!

oskyldig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback