Colors

Idag har jag hunnit med en löptur, tvättat och möblerat om i vårt lilla krypin. Det är så satans dum planlösning så vi har försökt gjort det bästa. Vi ska iväg på ikea något framöver och handla lite mer passande möbler.
Jag har precis fått hjälp utav hjärtat med att färga fransarna (jag lär han allt jag kan haha, ne men det tar dubbelt så lång tid om jag ska göra det själv för jag måste ta ett öga åt gången) och ska snart hoppa in i duschen. Vid åtta ska vi iväg till Guro. Vi var förövrigt på coop idag och skulle köpa några öl och cider tills ikväll (vi letade på bolaget först men där hade dom enbart vin och sprit? så all öl och cider köper man på ica) och 6 öl och 2 cider blev som en platta öl hemma i sverige haha, så satans dyrt. Tur för plånboken att vi nästan aldrig dricker!;)




Tänk vad lite färg kan göra, nej nu måste jag springa och ta bort från brynen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback