Blodbad

Jag har haft fullt upp hela dagen, ren tur att jag hann äta några minuter! Blev dock runt klockan 15 som jag slängde i mig maten.
Vid 12 körde jag igång med en 6 timmars behandling som inkluderar det mesta. Började med pedikyr och när jag skulle byta skalpellblad var jag så jäkla dum och tog av bladet med fingrarna och skar mig riktigt djupt. Min kund halvsov som tur var för det sprutade blod på kläderna, glovet och i handfatet.. Perfekt att det var pekfingret också, det jag använder mest. Jag har fått arbetat med handskar och fel fingrar under alla behandlingar haha.

När jag kom hem hade hjärtat gjort tacos! Vi satt och käkade framför Gordons great escape så vi satt för ovanlighetensskulle och åt länge.
Jag handlade med lite godis hem så nu ska vi kika på en film och bara mysa, det är fortfarande skitväder ute så det passar bra med filmmys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback