Bakdags

 

 

Vi har ju vårat köksbord i vardagsrummet så det finns för lite plats inne i köket (vi bor ju trots allt i en väldigt liiiiten 3a så då får man räkna med lite bänkyta). Vi måste leta reda på en sån "bakbord", mini köksö/köksvagn förstår ni vad jag menar? En sån som man också kan hänga köksredskap på. Iallafall, en sån ska vi köpa såfort vi hittar någon för som nu när jag ska baka så fick jag till en början ställa plåtarna på glovet haha. Sen kanske man inte ska baka två sorter samtidigt. I vår nästa lägenhet (som förhoppningsvis blir en bostadsrätt) så ska köket vara stort, det är viktigast!

 

Vart har alla mina kökshandukar tagit vägen? Jag hade minst 10 förut och nu hittade jag 4? Det försvinner alltid något när man flyttar

Tur det är nära till Ikea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback