Äntligen

Idag är jag lycklig! Lycklig för att jag äntligen har fått köpa gymkort och lycklig för att jag har kört mitt första pass på över en och en halv månad. Jag har inte tränat sen jag fick veta att jag skulle sluta i Övik, jag blev för deppad och hade ingen ork att träna.. Några få löppass har det blivit med det räknas inte.
500 nkr är det fan värt att få träna där -jättemycket pass, bra öppentider, fina lokaler, man får träna på alla 3t center i tronheim och det är ett stort gym på solsiden ( säkert på de andra också).
Synd bara att jag har kvar mitt F&S kort i Örnsköldsvik som jag fortfarande betalar på, tror det går ut i Augusti...

Jag åkte ner vid 11 och skrev in mig och åkte hem sen för att byta om, promenerade ner och körde pulsstep 45 minuter och mage 20 minuter. Det var svårt med stegen då ledaren pratade fort (på norska såklart) och det var hög musik men efter ett tag så hängde jag med. Hade kramp i magen redan 10 minuter in på magpasset och när vi skulle avsluta med 3 x 40 sek plankan så skakade hela kroppen.

Jag vill ner och träna igen!! Men jag ska vara duktig och vänta med att köra pass tills på tisdag så kroppen får återhämta sig lite.

Nu ska det bakas bröd och städa lite.


Kommentarer
Postat av: Marlene

De kanske är olika från gym till gym men när jag inte längre ville träna på fristilen la jag ut medlemskapet på blocket och så tog en kille över det, då behövde han inte betala medlemsavgiften heller + att bindningstiden inte blev lika lång för honom :) kanske går att ordna något sådant?

2012-01-22 @ 20:49:45
URL: http://Http://marleneperssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback