10/1

En liten springtur blev det fast jag sov till klockan tio. Jag börjar klockan 14 idag (trodde vi hade kurs idag men det var imorgon) och innan dess ska jag få i mig någon slags lunch och åka förbi skatteverket.
För att kunna få min lön utan att det dras 50% till skatt måste det lämnas papper hit och dit. Här får man inte lön förens den 15 (jag får alltså den 15/2) så det är kanske inte så bråttom men det känns bra om jag har fått det gjort.

Jag lunch var det, en äggmacka räknas som lunch va?

Jag gjorde en liten avstickare ut till skogen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej sara! En macka räknas inte som lunch!!

2012-01-10 @ 14:09:29
Postat av: Sara

damn haha

2012-01-10 @ 21:51:02
URL: http://sundqvistsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback