TJEJKVÄLL

När jag kom ner på friskis imorse och såg ledaren som var strax över 70+ som satte på en låt av Tomas ledin ville jag hoppa av och gå därifrån meen hon var en riktig hejjare som körde på med en jäkla tempomusik!;)
Strax efter 8 var jag på jobbet nyduschad och käkade frukost.

När jag hade jobbat till 18 gick jag iväg och trängdes med alla andra människor på stan. Jag började med att hämta ut mina löparskor! New balance är mitt abosluta favoritmärke, det är dom ända som passar på mina fötter.
Imorse var det 8 grader när jag åkte så jag bestämde att det var dags för inköp av mössa och vantar, jag köpte det nu under kvällen och när jag gick förbi på jobbet innan jag gick hem fick jag höra att det var 17 grader ute!!?
Ett par legging (ett par speciella som jag har letat länge efter), underkläder och ett spontaninköp på ett par snygga stövlar med underbara klackar fick det bli;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback