TISDAG

Trött trött trött

Även fast jag somnade i tid igår ville inte kroppen vakna imorse! Niklas åker iväg till skogen idag och blir borta i 3 nätter så ikväll blir det en riktigt tidig kväll för mig. Jag ska iväg på träning vid 19 och sen är det typ godnatt. Jag har spinning på onsdag morgon vid 7 och det kan ju vara bra om jag tar mig upp till halv 7 iallafall.

Nu har vi vinterdäcken inhandlade, på onsdag ska jag köpa nya löparskor (förhoppningsvis så finns dom inne då, jag ska ha ett par som är så lik mina förra som möjligt och det tog ett tag för dom att få fram dem) och på fredag ska jag äntligen iväg och fixa naglarna!
Det känns skönt att dom har den här tjejkvällen så man hinner att gå på stan när man har slutat jobba, annars är det ju bara öppet till 19. Det kommer säkert att vara proppfullt då dom har massor av specialerbjudanden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback