PARASITER, NEJTACK

Åhhh vad skönt det var att träna. Jag tog samma vikter som innan jag blev sjuk och det var ja -jobbigt! Jag höll på att tappa skivstången i huvudet på slutet när vi körde triceps..

Imorse var jag jätte trött när klockan ringde och när jag hade min näst sista behandling och gjorde ansiktsmassagen kom jag på mig själv sitta och klo rakt in i väggen istället för på kunden, jag var så jäkla trött. Men massagen är rätt så inprintad i huvudet så jag tror att jag kan göra den även fast jag "halvsover" haha.

Vid halv 6 öppnade Ulrica (frissan) dörren och sa att man inte fick dricka vattnet och det första jag tänkte på var Östersund och deras parasiter. Jag började känna efter jätte mycket och inbillande mig att jag hade blivit sjuk (jag har en stor vattenflaska som jag dricker varje dag och den var helt tom!) men när jag kom hem så sa Niklas att det bara var en ledning som hade gått av så då blev jag "frisk" igen hahah.
Jag är så förbannat rädd för magsjuka eller matförgiftning (jag har haft det på tok för många gånger, lyckades tillochmed pricka in både mitt jul & påsklov under e.skolan) att jag bad Niklas åka och köpa vatten för säkerhetensskull. Jag blev ju tom "matförgiftad" och kräktes en hel natt av en jäkla köttfärs som hade stått framme någon timma för länge, niklas kände ingenting. I gambia svimmade jag och slog i huvudet i handfatet så det gick sönder osvosv. Så, nu vet ni varför jag är rädd för att bli magsjuk -jag har världens sämsta mage och kramperna är det värsta jag vet.

Hjärtat gör fika och jag ska hoppa in i duschen! Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback