ONSDAG

Goooodmorgon!
Inatt var jag SÅHÄR nära på att låsa upp dörren och gå ut i trapphuset för i min dröm så fanns det ett skåp med varma filtar där.. Tur att jag vaknade till och täntke en liten stund att -Nej Sara, det här kan inte stämma.
För det första så pratar jag bara i sömnen, jag burkar inte gå i sömnen och för det andra så brukar jag aldrig frysa utan tvärtom! Niklas brukar inte kunna ligga brevid mig för att jag är så varm men jag har haft några nätter nu när jag har vaknat utav att jag är iskall.
Annars så vaknade jag med en jäkla träningsvärk, men den var väntad men tanke på hur jag kände mig igårkväll.


Nu är jag nöjd med hösten, lite mer sommar och sol tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback