NAGLAR

Uppe innan klockan 7.00, det är underbart väder -hela 17 grader såhär på morgonkvisten ?? och jag ska åka iväg och fixa mina stackars naglar. Jag har haft lite problem med mina pekfingrar (dom växer inte ut som dom ska) sen jag fick en infektion (pga att jag drar sönder nagelbanden) när jag gick i typ 7an? samt att mina naglar är så svag så dom skivar sig helatiden även fast jag har använt diverse produkter. SÅ nu ska jag iväg till Roswitha som är kung på just naglar!
Dags att kila!


Mina blir i "normal" längd då jag har ett jobb som man arbetar så pass mycket med händerna. Idag ska vi sätta en förlängning och sedan kommer jag bara att lägga material på mina egna naglar som en förstärkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback