HOME

Godmorgon
Inatt har jag bara vaknat 2 gånger, jag förstår inte varför jag sover så oroligt? Ikväll kommer iallafall Niklas hem och ikväll ska jag åka äntligen och handla, det mer eller mindre ekar i vårat kylskåp och jag har helt enkelt inte hunnit med det under veckan. Inget mer är planerat! Frysen däremot är proppfull med kött men vad kan man göra på bara kött? haha.

Iphoneappen vill inte fungera för mig men jag är inte den enda som har uppmärksammat det, jag undrar hur många klagomål blogg.se har fått in hittills?

Imorgon kommer ju Mamma, Lea och Lars hit! Ett under att jag lyckades övertala Lars att följa med (jag sade att Modo hade hemma match och antar att det är därför han hänger med;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback