22

Det blev ett ganska så lungt gympass. Jag försökte mig på löpbandet men jag kände att jag fortfarande var "rosslig" i halsen så jag ska vänta tills på söndag innan jag tar till med en löprunda.
Jag har precis slängt ihop en omelett med fetaost, paprika och västerbottenost -MUMS. Ska snart hoppa in i duschen, packa inför morgondagen och sen, sen ska jag lägga mig framför tvn!

Föresten, jag sprang och köpte Lars present idag efter jobbet (insåg att jag skulle glömma det om jag skulle göra det imorgon)! Han är fan bortskämd för en sånhär dyr present har han aldrig fått av oss! Ni får se vad det är under helgen. Leas present köpte jag redan för 3 veckor sedan;) sen så är ju faktiskt en 2åring lättare att köpa till än en 19åring..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback