Mindre

En springtur efter jobbet är inte helt fel, Niklas hejjar på genom att cykla efter mig!

Jag har gått ner från en tjänst på 100% till 60% och det känns sådär. MEN man måste göra det bästa utav situationen och jag jagar extrajobb som kan täcka upp mina 40% som jag tappar.
Vi trivs här och varken jag eller Niklas vill flytta igen.
Så jag arbetar numer fulla dagar på tisdagar, torsdagar och fredagar!
Så är det när man börjar att jobba under "lågkonjuktur", svenskarna är dessutom duktiga på att hålla i plånboken fast vi kanske inte ens behöver det..
Men som sagt, jag jagar jobb och det var precis vad jag gjorde imorse. Så, jag hoppas att jag hittar något så att vi kan bo kvar här!!

Vi får se hur detta går!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jobbigy att behöva gå och oroa sig. Men det kommer alldeles säkert att lösa sig! Jaga på! :)

2011-10-25 @ 20:54:05
URL: http://hannasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback