Fredag

Så då var det fredag igen, om några dagar är det November? Det känns lite overkligt.. Två månader kvar till jul osvosv.

Inatt har jag sovit sisådär, jag har legat och kliat sönder kroppen så jag somnade inte förens tidigt imorse.
Niklas sitter och pluggar och jag njuter av frukosten;) Idag börjar jag klockan 11 men ska springa iväg på ett ärende innan (julklappar). Julklapparna har redan börjat inhandlas! Känns bra att ha några klara.
Ihelgen är ingenting speciellt planerat för oss. Är det nu i helgen eller nästa helg man firar Halloween föresen?


När jag och Lars var yngre (typ 8år) så var mamma och pappa bortresta och skulle komma hem under halloween så vi och vår barnvakt (vem det nu var) gjorde iordning en pumpa och satte ute vid vägen för att det skulle lysa sådär fint när dom kom hem.
Synd bara att vi hade en glupsk hund som gick och åt upp pumpan..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och spydde upp hela pumpan inomhus!

2011-10-28 @ 19:36:26
Postat av: sara

haha jutsja

2011-10-30 @ 09:47:05
URL: http://sundqvistsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback