Slappna av

Vaknade utav att byggarbetarna kom hit strax efter 7 och tur var det för jag skulle upp klockan 7 och min mobil hade tydligen slagit av.. Jag trodde alarmet brukade gå igång även om mobilen var avstängd? Nu vet jag att det inte gör det.
Iallafall, jag jobbar idag och jag har längtat sedan i tisdags. Jag hatar verkligen att bara vara hemma på vardagara när jag vet att man kan jobba istället.
Niklas tycker det är jobbigt att jag aldrig kan ha en lugn dag, eller att jag blir så fruktansvärt lätt rastlös, typ ligga i soffan heeeela dagen. Det skulle nog behövas, eller inte en hel dag men några timmar iallafall. Förut kunde jag iallafall lägga mig och läsa i evigheter men om jag läser mer än 45 min så får jag ont i huvudet (och ja, jag har mina "läsbrillor"). En ny synundersökning kanske inte skulle skada!

Så mysigt att vakna och det är mörkt ute medans stjärnan lyser i fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback