Möss

Jag ringde pappa påvägen hem från jobbet och han har tre olika nummer man kan ringa. Jag började på det första och körde igenom alla 3. Efter några sekunder från att jag hade lagt på så ringde han upp -Alltså kan du ringa mer än några sekunder, jag har sprungit och svarat i alla telefoner. Så jag ska lära mig och ha lite tålamod och ringa längre än 3 sekunder haha.

När jag kom hem och hade käkat pratade jag med Ida i över en timma, stackarn ligger sjuk och har inte kunnat äta på flera dagar!!

För en stund sen skulle gå och hämta in kissarna och den ena kommer springades med en mus i munnen! Jag hinner inte se det förens hon är nästan framme vid porten och blir skiträdd (äcklad!!) och skriker -niklasniklasNIKLAS!!! för jag trodde väl på något vis att han var snabbare än katten och skulle hinna stänga dörren? Hon lade ner den halvdöda musen vid våra skor.. Som tur är så är det första gången det händer och G har vi haft i 3-4år. Men nu ska jag bara öppna porten pyttelite så att hon inte kan smita in med flera möss.

Niklas fick springa ut och döda musen och slänga iväg den, då gick hon dit och slängde upp musen i luften och gjorde "volter"?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback