Löpning

Jag tänkte ta mig i kragen och ta en springtur typ nu, helst för 15 minuter sedan, men jag har ingen ork! Istället är jag sugen på muffinsarna som ligger i frysen och väntar på att bli uppätna. Så jag tänker inte träna idag, det får vänta tills imorgon istället. Man ska inte träna om man inte har lust för då är det inte längre roligt med träning. Sen kan jag ju inte säga att jag tycker det är KUL att sätta på mig träningskläderna varje gång och gå ut i kylan. Men känslan efteråt är värt det hela! Vissa kvällar är det dock jätte skönt att få komma ut.
Löpningen är inte alls lika rolig när man springer själv och därför föredrar jag gruppträning.
Jag får ta och hitta en löparkompis här i Övik så det blir roligt igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback