Ingen vinter än

Igår var jag på ett skvistång/intervall + flex pass i 1 & 1/2 timma. Det var inte fullt lika jobbigt som sist men det var jobbigt. Jag tycker att själva intervallen på 15 min är värst då man ska köra 45 sek intensiv träning (ex hoppa jämfota upp på stepbrädan, "twista" med rumpan så långt ner mot golvet som det går osv) och någon sekunds vila.
Det jag ville komma till är att jag inte har någon träningvärk och vad värdelöst det känns då.. Det känns knappt som att man har tagit i.

Iallafall, när jag kom hem efter träningen så gjorde jag iordning fruktsallad och sen satt jag och Niklas och kikade på weeds hela kvällen:)
Den lilla snön som kom igår är idag borta, trist..
Jag börjar klockan 9 så jag ska börja göra mig klar och väcka Niklas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback