29/11

Jag är glad att Niklas skulle upp tidigare än mig idag (han brukar oftast börja kl 10) för jag var så trött när han klev upp och att få ligga kvar är underbart. Var dock lika trött när min mobil ringde..
Varför är man aldrig sådär skönt trött när man ska sova som när man måste kliva upp på morgonen? Nu ska jag ju inte klaga då jag sover till 7 -halv 8 på morgonen.

Idag har vi minus här, visserligen bara 0,8 men det är ju minus iallafall, och jag tycker det känns inne såfort det bli minus eller blåser mycket. Det blir så jäkla kallt inne! Nu har vi maxat elementen och stängt vädringsluckorna så någon värme borde vi ju få på dom här 74(?) kvm. Vi har helt nya fönster, huset är ju inte gjort utav plockepinn precis och vi bor i mitten så det borde vara lite varmare tycker jag. Eller så är det helt enkelt jag som är väldigt frusen av mig. Det brukar vara tvärtom, att jag knappt kan sova med täcke på, men inte nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback