TUNGT

Springturen gick bra fast det var förbannat tungt. Jag ringde mamma och var besviken över att jag fortfarande har samma tid och hon föreslog att jag skulle börja köra intervaller istället! Så när jag är färdig här så är det intervaller som gäller.

Jag har som mål att köra slut på min lillebror i slutet av Juli (han har monsterlånga ben och jag har korta, synd för mig..).
Sist vi sprang tillsammans orkade vi ungefär lika mycket men jag har aldrig haft sån träningsvärk efter ett löppass som jag hade då.

SÅ LARS; förbered dig på att bli slagen av sin syster (eller så gör du inte det och bara äter glass hela sommaren så blir det hela lite lättare)


Idag blev det ca 5,5 på den stäckan jag och Niklas hittade för ett tag sedan.
Vi mätte upp en mil för ett tag sedan men den sträckan är så förbannat tråkig så därför får det bli den "roliga" och lite korte istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback