SHOPPING

Herregud vilken galen rea, det var klart den bästa hittills! Bästa priserna och mest produkter.
Jag är glad att jag kom dit i tid för det såg ut som att någon hade gått med en dammsugare på borden när jag gick därifrån. Jag tror att jag var där i 2 timmar;o
Jag handlade inte bara till mig själv utan även till mamma och Niklas, sen blev det lite presenter också:)
Sen provet då? Jo det gick helt okej. Nu lägger jag även det åt sidan och pustar ut i 2 sekunder.. Imorgon är nästa praktiskaprov + ett ganska stort teorietiskt prov som jag inte har hunnit läsa till ännu. 
Vi skulle egentligen vara lediga imorgon men vår ab lärare ligger i feber så vi skulle ta provet i imorgon istället.

Niklas åkte iväg till Arlanda för att hämta upp Hanna, hon kommer hit och käkar middag innan hon åker hem till Östersund:)
Nu är det 25+ och shortsväder igen, hur länge tror ni att det håller i sig? Jag hoppas faktiskt på regn i helgen så att jag verkligen pluggar..

Det var riktigt billigt idag! Köpte bla skuggor för 20:-! Mest nöjd är jag nog över MD solskydd för ansikte i cabin (50:-!!!) eftersom att det inte går att få tag i sverige längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback