SERGEL

Ett mindre praktiskt och teoretiskt prov på schemat.
Nu har vi bara 3 pp prov kvar innan vi är Diplomerade Svenska hudterapeuter! Sen väntas även den internationella examen någon dag efter att vi är färdiga.

Eftersom att jag inte åt någon lunch på skolan och knappt något till frukost så tänkte jag vara effektiv när vi slutade där vi tolv. Först tänkte jag att jag skulle hämta vår bil i Solna för att åka och handla middag MEN det tyckte jag var för krångligt så isället så gick jag ner på hemköp vid sergelstorg.
JO HEJ vad få det var som hade tänkt samma sak som mig, fan jag fick stå i kö i en evighet och alla kassor var öppna.
Aldrig mer handla vid lunchtid när jag är så sjukt hungrig. Även fast man är i en mataffär så kan man ju inte bara börja äta något i butiken..
Så det blev en "nyttig" lunch -en banan och naturgodis
Jag handlade iallafall massa onödigt och jag var less, det var det jag ville komma fram till.

Jag håller på att ladda ner massor utav filmer tills ikväll. Jag och Niklas har haft en vi-har-sett-på-allt-film period ett bra tag nu men NU har det ju börjat trilla in massor utav nya (som jag tror är bra) filmer som Fast and furious, Red riding hood (den "rödluvan filmen" som ska vara läskig), Pirates of the Caribbean mm.
Jag längtar tills the hangover 2 kommer ut, 1an var verkligen en favorit! Jag älskade den och skrattade hela filmen! Jag skrattar bara jag tänker på den, helt rätt humor för mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback