PRAKTISKT PROV

Godmorgon
Jag vaknade av ett sms från min kusin imorse, det hade kommit en liten pojke igår kväll:) Så himla kul!! Grattis till er.

Vi har apparaturprov idag och kan bara vara halvklass så jag börjar först klockan 14 idag. Jag ska börja morgonen  med en långpromenad och sen ska jag sätta mig och läsa på apparaturen.
Så det jag har prov i idag är;
Jontofores
Desincrustation
Frimator
Indirekt högfrekvent
Direkt högfrekvent
Ansiktsfaradisk
Det är en hel del olika apparater som ska visas upp samtidgt som vår lärare ställer frågor om allt från ursprung och fäste på olika muskler till funktioner och effekter. Vi kommer förmodligen att sluta ganska sent men jag hoppas på att vi är hemma till 19 iallafall.

Här är lite bilder från någon av våra första apparatur lektioner






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback