MINNEN

Godmorgon
Jag vaknade några minuter innan klockan och var så pass pigg att jag trodde att klockan var runt halv 11 istället för tio i 7.
Idag ska vi öva på vår specialbehandling (den vi har valt själv) som ska ta 45 minuter och efter det ska vi redovisa våra specialarbeten. Allt det ska också finnas med på cidescoexamen.
 
Vår redovisning skulle vi ha i mariaparken så det känns som att det kommer att bli en härlig och kort dag idag och tro mig det behövs efter de här långa 10 timmars dagarna. Solen skiner, det är klarblå himmel, det är fredag och om några timmar landar mamma och Lea:)


Igår fick jag mail från en tjej som ska börja på elisabethskolan (samma som mig, Augusti-Juni) och bo i min lägenhet. Sen satte jag mig och läste igenom mina gamla inlägg sen Juli när jag flyttade ner och tänkt att det snart är ett år sedan. Alla inlägg om att jag saknade Niklas och alla andra. Gud så skönt att det faktiskt är över:)
Jag har fått träffa min familj mycket mer än vad jag trodde och att Niklas flyttade ner i Julas var en bonus!

Om några veckor så lämna vi vår fina 1a och åker vidare norröver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback