HEJDÅ CYKELN

Jag cyklade en sväng på eftermiddagen innan vi skulle käka för att uträtta några ärenden och när jag och Niklas skulle gå på en promenad så var cykeln borta. 
Det är inte så att jag sörjer min cykel för jag hade ändå tänkt att lämna den till en tjejen som ska flytta in i vår lägenhet men det är trist att folk snor saker? + att min cykel var skitful och bredvid min stod världens snyggaste röda cykel som hade samma lås som min?

Jag har iallafall pluggat lite och fått varit ute i det fina vädret. Nu har sommaren kommit tillbaka! Vi ska ev åka på en "middagskryssning" i skärgården på fredag och som det såg ut nu så skulle det vara kanonväder:)
En rolig sak till; Jag och Niklas åker upp till Sundsvall nästa fredag och kikar på Lars student och sen vidare till ösd. Niklas flyttar upp då och jag flyttar hem ca en vecka efter men jag kände att jag behövde vara där och fira;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

var inte det hemligt?

2011-05-30 @ 20:37:37
Postat av: Anonym

Ne, det gick som inte att undanhålla när jag bad om tiden:D

2011-05-31 @ 09:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback