GEL

Vi delades in i grupper idag under lektionen så jag och Josefine gjorde gelnagalar på Agnes, alltså inte förlängning utan förstärkning. Ett himla pillgöra som inte riktigt passar mig med det var roligare än vad jag trodde att det skulle vara.
Vi fick erbjudande om ett startkit som det var jätte bra pris på! Synd att jag inte är lite mer intresserad, men det kanske kommer? Det är ju superbra om man vill hjälpa en kund med förstörda tånaglar eller om de har ex psoriasis även på nagalarna.

Vi slutade iallafall strax innan 12 så jag åkte hem och käkade lunch. Niklas jobbar hemifrån idag så jag får några extra timmar med honom också:)
Jag ska lägga mig och läsa (och äta choklad som jag hittade i kylen!! Varför måste man äta på något när man pluggar? Jag har ätit allt från russin till choklad genom det här året) innan jag ska ut på en promenad, jag måste ut i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback