DERMAROME REA

Vaknade pigg som attans redan vid klockan 06 00 imorse. Jag har egentligen sovmorgont till klockan 13 idag men jag och några från klassen ska iväg till dermaromes sommarrea. Dom brukar ha galet bra priser.

Vi får handla där ett år efter att vi har gått ut och det är fasen värt att betala en resa ner till stockholm över dagen för att få handla på rea där. Vi får se om det är lika bra saker nu som det har varit förut, jag hoppas det iallafall.

Vid 13 ska jag skriva ett teoretisktprov, ha mitt praktiska prov i massage samt få en massage. Jag längtar dock bara till att få ligga där själv. Håll tummarna!



I julas hade dom bare minerals skuggor för 40:- (ord 225) så jag hoppas på det idag med, man kan aldrig ha för många;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback