BALLERINA

Efter en god middag, en god glass (mcflurry med ballerina kladdkaka) och trevligt sällskap hoppade jag in i duschen och tog på mig min onepiece:) Skulle dock läsa på lite inför morgondagen men icke..

Niklas skulle köra Hanna till flyget och när han gick ut så sa han - var redo om 40 min Sara för då ska vi läsa läxor. Då kändes det som att jag var 10 igen haha:D Sötnos. Han är så snäll som pallar hjälpa mig! När jag ska lära mig något så skriver jag det antingen flera gånger eller så får någon "förhöra" mig med frågor, det fastnar itne när jag bara läser. Alla har ju olika inlärningstekniker..
Nu däremot kom han innanför dörren så då var det dags att ta tag i det, blä.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback