30 MAJ

Godmorgon
Då var det återigen måndag! Den här veckan känns dock mycket lättare än alla andra, vi går ju faktiskt bara tills på onsdag.
Idag har vi besök av LCN som kommer att visa gel på tånaglar om jag inte minns fel? Vi var där i höstas och fick lära oss bla gelnagalar. Vi har möjlighet att gå utbildning där när vi är klara och eftersom att vi redan har läst en hel del om nagelns uppbyggnad, dess sjukdomar osv så går vi mycket kortare.
Jag är inte sådär super intresserad så det är ingenting som jag känner att jag vill hoppa på.

Solen har kommit tillbaka och jag läste precis att det skulle bli kanonväder nu till helgen så jag hoppas att jag kan få ligga ute och plugga från onsdag eftermiddag tills på söndagkväll;)


Jag skulle behöva göra ett besök hos frisören för både klipp lägga in lite mer slingor.. Det här måste ju ha varit i Mars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback