28 MAJ

Jag trodde klockna var 09:40 när jag vaknade så jag kände att det var helt okej att kliva upp men den var bara 07:50..
Igår kikade vi först på änglagård och sedan Red riding hood, tyvär var jag inte imponerad av någon av dem. Den sist nämnda kändes lite som Twilight. Ikväll får det bli någon annan, förhoppningsvis, bra film;)

Niklas åkte till Eskilstuna för ett tag sedan för att kolla när hans kompis kör dragrace (jag vet bara att det är bilar som går fort) och kommer hem i eftermiddag/kväll.

Jag ska ta en springtur innan jag ska sätta mig ner och plugga i vanlig ordning. Idag är det kosmetisk kemi och ansiktsapparatur som gäller!
Här är det grått och trist så det passar bra med en pluggdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback