REP MANIKYR, MAKEUP, FFBF

Godmorgon
Igår käkade jag alvedon, ipren och voltaren i hopp om att jag skulle kunna slappna av och det skulle bli bättre. Jag somnade först vid 18 och sov en timma men det blev inte bättre så jag gick och lade mig igen vid halv 9. Jag antar att det lutar mot ett besök hos kiropraktorn..

Iallafall idag har vi rep i manikyr, ffbf och makeup så vi slutar nog tidigast 16 idag. Nu ska jag och min vagel i ögat (ännu en har tittat fram) strax gå till tunnelbanan och hoppas på att dagen går bra. Det jag är orolig för mest är lackningen som ska vara så perfekt -perfekta rundningar, absolut inte mer än 3 drag, rätt mängd lack osv och eftersom att vi enbart får måla med rött så syns alla små misstag. Det brukar gå bra men man vet aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback