MÅNDAG

Den här förbannade nackvärken började i torsdags och har blivit värre och värre under helgen. Det liknar det jag hade i februari när jag fick gå till kiropraktorn och rätta till felet. Jag antar att det är stress blandat med dålig hållning. Jag har ätit alvedon och voltaren och håller tummarna för att det hjälper! Annars måste jag kila iväg till kiropraktorn igen.

Jag ringde precis till vetrinären för en kastreringstid till vår minsta katt. Hon har varit jätte jobbig och skrikig hela helgen så jag fick nog, i helgen ska hon kastreras. Vår andra kisse fick göra det för jätte länge sedan och vi har helt enkelt inte tagit tag i lillen förens nu. Det är ju inte precis jobbigt att ringa vetrinären?

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv och min förbannat onda nacke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback