KORT TID

Klockan är halv 8 snart och det är fortfarande ljust ute:) Varför har vi så lång vinter och så kort sommar? Jag skulle inte ha några problem alls att flytta till varmare breddgrader, bara mina nära och kära gjorde samma sak. Lite mycket begärt kanske att hela min och Niklas familj + våra vänner ska flytta med? haha:)
Nu får jag nöja mig med att snön har försvunnit här och värmen börjar sakta men säkert att närma sig:)

Idag var jag ju till kiropraktorn och ordnade min rygg/nacke! Efteråt och just nu så har jag inte lika ont men är "svag" i armen och orkar inte göra så mycket. Typsikt att det är höger också! Jag har tur som har fina klasskamrater som ställer upp med behandlingar osv så jag slapp ha någon tung behandling idag.

Förövrigt så börjar jag att inse att det faktiskt inte är långt kvar nu!! Eller inse och inse, det är först man förstår hur jäkla kort tid det är kvar, är jag verkligen färdigutbildad snart? Nu har vi 2 & 1/2 vecka kvar till påsklov och efter lovet är det drygt 6 veckor kvar!


Gambia -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback