EPILERING 4

Godmorgon
Det ser ut som det har kommit snö inatt? Jag gick in på smhi och kollade 10 dagars prognos med förhoppning om att det inte skulle snöa något mera nu utan bara komma värme. Som det såg ut där så skulle de vara mellan någon minus och någon plus i veckan och sen +16 grader!!!!! Jag hoppas verkligen att det stämmer.

Idag har vi epilering om jag inte minns fel och redan nästa vecka har vi kunder.. Det känns jätte läskigt just för att det faktiskt kan gå fel då vi arbetar med nål + ström.
Jag måste åka iväg till skolan redan nu för jag har tappat en av mina makeup borstar + mitt mineral puder. Jag har ingen lust att köpa nytt då det inte är gratis..
Jag vet att jag hade det i fredagskväll innan vi gick från skolan så om jag skyndar mig iväg nu på morgonen så hinner ingen ta det! Vi har haft en del stölder så jag litar inte precis på de övriga klasserna.
Det är så tragiskt att man inte ska kunna lämna sina saker framme utan att någon faktiskt kan ta de.


Kommentarer
Postat av: johanna

Haha OM den kommer!! Och ja, jag tycker det är dags att Ida lär sig elefantdansen! :D Kommer bli så roligt, läängtar! :)

2011-03-28 @ 09:19:31
URL: http://johannafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback