.

Idag var det pest att vara på skolan. Eter lunch hade jag en lilla lyx som innebär ryggmassage + ab. Jag kunde inte koncentrera mig alls under behandligen och ville bara gråta för att jag hade så ont i högra sidan. Camilla skickade hem mig vid halv 6 och det var nog bra för nu är armen bortdomnad..

Jag har försökt att ringa efter en tid hos kriopraktorn (3 olika) sen lunch men har inte lyckats men Niklas ordnade iallafall en tid imorgon vid 13 på söder där jag gick sist!
Niklas har varit iväg och köpt lite "leksaker" till katterna och sig själv. Jag antar att ni kan gissa vad det ena är? Jag lägger in en bild senare när han är färdig. Nu ska jag lägga mig i sängen igen och kanske försöka äta något



Emilie hade köpt en sånhär och den såg jätte rolig ut;) Den var väldigt uppskattad iallafal, katterna har flygit omkring i omgångar. Som ni ser på bilden så var vår lilla katt lite skeptisk till en början och gömde sig under soffan.


Kommentarer
Postat av: agnes

haha gud vad söt den under soffan! :D är det gunn-britt?

2011-04-16 @ 10:43:37
Postat av: Sara

haha ne det är "lillen" :) hon som precis har blivit kastrerad och är helt tokig

2011-04-16 @ 17:56:02
URL: http://sundqvistsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback