DECLEORPROV

Godmorgon
Jag har drömt om decleor produkter i natt.. Fan jag är lite nervös nu! Eftersom att det är dermarome som gör provet så har jag/vi ingenaing hur det är uppbyggt osv. MEN jag kan inte göra bättre än mitt bästa.
Vi har kroppsapparatur idag fram till klockan 15 och efter det är vi några som ska stanna kvar och göra behandlingar på lärarna och rektorn. Vi kommer nog att vara klara till klockan 18 ikväll så efter behandlingarna ska jag, Agnes och Camilla gå ut på Söder och ta något gott att dricka. Jag håller tummarna för att solen håller i sig tills ikväll.

Så idag blir det en lång dag och resten av helgen kommer att bestå av plugg i vanlig ordning. Vi har nu rep varje vecka tills påsklovet så jag måste läsa på allt som vi har lärt oss hittils med bl a. sjukdomar och sen har vi ju såklart vanliga prov att plugga inför.

okej, nu ska jag åka in till skolan och hoppas på att det går bra på Decleorprovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback