29/3

Repet gick jätte bra idag! Det kändes inte alls som de förra repen vi hade för någon vecka sedan när jag bara ville sjunka genom jorden.

Precis när vi skulle sluta så gick strömmen på skolan och typ över halva sthlm? På vårat nedre plan finns det inga fönster så vi fick leta våra kläder i mörkret. När jag sen skulle hoppa på tunnelbanan så gick de som dom skulle tills jag kom till cetralen och skulle byta..
Tur att vi bor där vi bor för vi har bara 15 minuter till pendeltåget och dom gick idag! Man har dock blivit lite bortskämd då vi har ca 2 minuter till tunnelbanan så 15 minuter kändes långt bort (Niklas kom och hämtade mig haha).

Jag rä iallafall hemma och har precis kommit ut ur duschen, hoppat i min onepiece och ska käka lasagne;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback