26/3

Strax efter 7 imorse började Niklas att försöka få liv i mig. Han har alltid varit jätte morgonpigg och nu den senaste veckan har han vaknat redan vid 6 på morgonen!! Vid 8 gav jag upp att försöka sova efter alla hans tappra försök att väcka mig.

Niklas var helt speedad imorse och jag fattade ingenting. I ena stunden skulle han köpa en bil och letade reda på några olika, sen skulle han köpa en moppe??? för att åka till Bromma med? (jag förstod ingenting) och sen skulle han köpa ett akvarium (vi har haft 3 eller 4 olika sen vi träffades och jag är fortfarande lika rädd för fiskarna!). Jag fick övertala honom om att vi inte har parkering till två bilar, att en moppe var "barnsligt" och att ett akvarium får han vänta med tills i Juni/Juli när vi bor större.


Niklas "tjuvtog" kort när jag sprang iväg;o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, han är störd! :)

2011-03-27 @ 16:47:29
URL: http://hannasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback