17 JUNI

Jag vet knappt vilken dag det är längre. Fredagar brukar betyda helg och lite ledighet iallafall men i dag och imorgon så blir det plugg på all ledig tid + lite på söndag innan skrivningen. Jag är verkligen skiträdd att det ska gå åt skogen på söndag så därför lägger jag ner all energi på skrivningen.
Skulle även behöva läsa ingredienser, lymfstationer i ansiktet och kroppen + lite till... Inte konstigt att jag inte kunde somna igår, jag blir ju stressad bara utav att sitta här och se allt som jag måste läsas på igen.

Idag har vi ju cidescostäd nu på morgonen och förhoppningsvis så håller vi inte på allt för många timmar. När vi är klara på skolan kommer Camilla hit och fortsätter vårat pluggande tills vi blir något klokare.
Uppdateringen här kommer att vara värdelös men ni förstår väl varför? Jag lovar, det ska bombarderas med bilder här sen!

Ha en härlig fredag:)

Det är inte varje morgon som jag vaknar och ser ut så som dagen innan i håret. Frisören måste ha varit jäklarns duktig. Försten, vad mycket hon tog på längderna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback