MIDSOMMAR

Tack för alla grattis jag har fått:)

Jag sov i en massa timmar inatt och det behövdes verkligen, vi körde med släp igår när vi åkte upp så det tog runt 7 timmar att åka upp.
Även fast jag har sovit och vaknade utav mig själv så är jag är fortfarande trött så det blir nog en tidig kväll ikväll med.
Jag har varit med mamma i stan och handlat på förmiddagen, mötte Niklas på maxi och följde med honom och handlade för imorgon. Vi kommer att spendera midsommar nere vid vår stuga med Hanna och Joel. Det ska bli super härligt:) Jag har förväntat mid regn så det kan ju bara bli bättre än det.
Nu är vi i Fjäl och hämtar lite kläder till Niklas men ska snart åka till Österåsen igen och vi åker direkt därifrån till stugan imorgon:)

Ha en härlig midsommar allihopa. Det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback