MH

Jag kan inte hålla mig för att skriva här haha.

Idag klev jag upp klockan 06 med något som kändes som nackspärr och ont i magen. Som tur är så är jag medhjälpare idag och det är förmodligen de som mår sämre än jag idag för att de är så nervösa.
Vi fick ju träffa vår cidescoexaminatorn igår och hon verkade jätte gullig:)

Imorgon är det min tur att göra alla behandligar och jag är faktiskt inte så nervös, inte än iallafall. Det är ju just sånt här jag har lärt mig under året så det borde gå bra. Visserligen fel ordning och snäpptet högre tempo men man måste ju utmana sig själv ibland?

Här i Stockholm har det regnat från igår, nu är det dock ett litet upphåll. Men jag kommer ju att vara instängd från klockan 8-20 i två dagar så för mig spelar det inte så stor roll om det är kanonväder eller inte.
Tunnelbanan stängs av från och med idag mellan Rådhuset och Kungsträdgården (därimellan är tcentralen) så jag måste åka mycket tidigare för att hinna till skolan till klockan 8, så nu är det dags att kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback