IMORGON ÄR DET JAG

Andra dagen är avklarad och det har gått bra för grupp 1. Dom hade dock blivit totalgrillade med frågor om allt och det känns ju sådär..
Men det är bara att köra! Imorgon är det min tur och jag hoppas att det går bra. Jag vill bara ha det här överstökat nu!!!
Niklas kommer ner imorgon kväll när jag förhoppningsvis är ute med klassen och firar och på onsdag åker vi hem, hem till Östersund. Kista kommer jag nog inte att se på ett bra tag!

Så håll tummarna nu då:)


Imorgon är det förhoppningsvis min sista dag som elev på Elisabethskolan!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller alla tummar jag har. Fast jag vet att du kommer att klara det där galant!! :)

2011-06-20 @ 20:16:15
URL: http://Hannasdag.blogspot.com
Postat av: mia

Var elisabethskolan bra? Eller rekommenderar du en annan skola? Mejla gärna svaret till mig. Kram

2014-07-09 @ 16:44:51
URL: http://miassecrets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback