HUDTERAPEUT, CHECK

Godmorgon
Pluggandet igår gick sådär tills jag ringde camilla och fick saker och ting förklarat:) När jag skulle gå och lägga mig så började det lukta brandrök och utanför vårat förnster (som alltid är öppet) var det helt rökfyllt. Det visade sig att det var några snorungar som hade tänt på gräset och träden som står bakom mina grannars hus. Som tur är så har vi brandkåren typ 300 meter bort.
Jag förstår inte grejen med att leka pyroman?

Idag ska jag in och göra fysik prov, ha "avslutningsfika" med klassen och några lärare samt ekonomilektion. VET NI VAD, idag har jag mitt sista prov!! Det känns helt galet men bra!
och i eftermiddag kan jag presentera mig som auktoriserad hudterapeut, det känns ännu mer galet!


Enbart cidesco återstår


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Vilken skola blir man bäst hudterapeut i ? Gilda, Elisabethskolan eller international Beauty School? Och vilken av dessa skolor har bäst rykte? Tack !:) Mvh, Mia

2014-07-17 @ 23:42:58
URL: http://miassecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback